90-TAL

  Ett fotoprojekt i skolan som i grund och botten handlade om att fotografera med inspiration och stil från ett visst årtal. Mitt var 90-talet och därför valde jag att göra en lite udda fotografering.
  Mina bilder är på min lillasyster, klädd i en stil som är så nära 90-talet som jag ville. Ett par högmidjade jeansshorts, jeansväst, kort topp och hängslen; bangles på armarna och en sned hästsvans med volym. 
  Jag har valt att spela på de lite mer färgglada aspekterna ur årtalet då jag mestadels hittade bilder med grupper, klädda i jeans, med en vit bakgrund. Poserna har vi försökt få lite Spice Girls stil i. Bilderna är tagna med blixt - en faktor som var väldigt vanlig under 90-talet. 
 
 
 
 
Tanken var att bilderna skulle fånga uppmärksamhet. 
(https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/4048076/images/2013/signatur_50f69aafddf2b307ca9e7f7c.jpg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback